。。~:Antz Fantacy : 暗示范特西:~。。

沉溺在孤獨的幻想世界中。。。

不知不觉间回来古晋已经七年了。。。

回顾这七年里所发生的一切。。。唉!太“精彩”了。可以说电影,戏剧里的大小情节,悲欢离合,信任背叛,都在这七年里发生。简直让人难以置信。

七年前,因为家里以及一些兄弟的突发事件而回来古晋。还以为事情解决了就会没事。。。每想到,七年下来没有一刻能让我安心,平静。这七年来,烦恼事简直是一件过一件。从来不曾停歇过。

累了。。。最近真的感觉很累。。。好想离开。。。离开这充满是非,欺诈的地方。。。

0 comments:

Post a Comment

About Me:夏承夜

My photo
I’m just an ordinary guy who’s looking for a normal life. But things never go according to our will. However, I strongly believe our life can be control, and will be control by ourselves as long as we plan and take the action. Just remember, Believe in yourself and everything will be working to the way we desire. Do Leave some comment before you leave. Thanks and appreciate you precious comments. Thank you.

Welcome . . .

過去的我死了。 。 。
如今的我以夏承夜再生。。。
就讓我在這孤獨的路上踩出一片彩虹。。。

歌曲欣賞

留言? Leave a Message?

Plurking?

我的部落客聯盟~My Blogger Alliance