。。~:Antz Fantacy : 暗示范特西:~。。

沉溺在孤獨的幻想世界中。。。

沒有煙抽的日子


作詞:王丹 作曲:張雨生

沒有煙抽的日子 沒有煙抽的日子
我總不在你身旁
而我的心裡一直 以你為我的唯一的
唯一的一份希望

天黑了 路無法延續到黎明
我的思念一條條鋪在
那個灰色小鎮的街頭
你們似乎不太喜歡沒有藍色的鴿子飛翔 啊~

手裡沒有煙那就劃一根火柴吧
去抽你的無奈
去抽那永遠無法再來的一縷雨絲 喔~

在你想起了我以後
又沒有煙抽的日子 喔~

0 comments:

Post a Comment

About Me:夏承夜

My photo
I’m just an ordinary guy who’s looking for a normal life. But things never go according to our will. However, I strongly believe our life can be control, and will be control by ourselves as long as we plan and take the action. Just remember, Believe in yourself and everything will be working to the way we desire. Do Leave some comment before you leave. Thanks and appreciate you precious comments. Thank you.

Welcome . . .

過去的我死了。 。 。
如今的我以夏承夜再生。。。
就讓我在這孤獨的路上踩出一片彩虹。。。

歌曲欣賞

留言? Leave a Message?

Plurking?

我的部落客聯盟~My Blogger Alliance