。。~:Antz Fantacy : 暗示范特西:~。。

沉溺在孤獨的幻想世界中。。。

爱情是一个人与另一个人站在同一个高度,平等,平和,平瑗,平静地相爱,爱面有包容但却没有垂怜,爱面有尊重但没有敬畏,爱面有体贴但没有取悦,爱情是一个人与另一个人玩翘翘板,只有体重相若,游戏才有可能安全且持久。
---《徘徊在你身边》



在两性平等的社会里,我认为理想的爱情应该是[拍档]形式的,两个人站在平等的高度,彼此相爱,互相独立,真正有事情发生的时候者互相扶持,相濡以沫。女人可以枕着男人的脖头睡觉,当男人失意失落的时候,也不妨借出脖头让男人哭泣。爱情不是投资,爱情只是两个相爱的人走在一起,就那么简单。背负了太多的功利包袱的爱情,怎么走得远呢?
---《对男人好点吧!》

0 comments:

Post a Comment

About Me:夏承夜

My photo
I’m just an ordinary guy who’s looking for a normal life. But things never go according to our will. However, I strongly believe our life can be control, and will be control by ourselves as long as we plan and take the action. Just remember, Believe in yourself and everything will be working to the way we desire. Do Leave some comment before you leave. Thanks and appreciate you precious comments. Thank you.

Welcome . . .

過去的我死了。 。 。
如今的我以夏承夜再生。。。
就讓我在這孤獨的路上踩出一片彩虹。。。

歌曲欣賞

留言? Leave a Message?

Plurking?

我的部落客聯盟~My Blogger Alliance